جوک های باحال و جدید

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به حیف نون می گن تولدت مبارک! می گه: خیلی ممنون تولد شما هم مبارک!

 

حیف نون زنگ می زنه فرودگاه و می گه: شیراز تا تهران چقدر راهه؟
کارمنده می گه: یه لحظه... حیف نون می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه.

 

شخصی از خیابون رد می شده، می بینه یه بچه نشسته کنار خیابون گریه می
کنه. جلو می ره و می گه چی شده عزیزم؟ پسر بچه می گه سکه ۲۵ تومانی ام
را گم کرده ام. مرد می گه اینکه گریه نداره! بیا این ۲۵ تومانی مال تو!
بچه باز هم به گریه کردن ادامه می ده! مرد می پرسه دیگه چیه؟ بچه می گه
اگه اون سکه را گم نکرده بودم الان ۵۰ تومن پول داشتم!

 

از حیف نون می پرسند پتروس که بود؟ می گه یه دهقان فداکار بود که وقتی
گرگ به گوسفندانش حمله کرد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!

 

حیف نون به نامزدش می گه 4شنبه به 4شنبه دیره که همدیگر رو ببینیم، بیا 2شنبه به 2شنبه همدیگر رو ببینیم.

 

حیف نون از روی جوی آب می پره، ازش فیلم می گیرن. فیلم رو روی دور
آهسته می ذارن، می افته توی جوی! دور تند می ذارن، می خوره به دیوار!

 

اولی: «من خواب دیدم رفته ام مسافرت.»
دومی: «من هم خواب دیدم که یک غذای خوشمزه خورده ام.»
اولی: «تنهایی؟ پس چرا من را دعوت نکردی؟»
دومی: «می خواستم دعوتت کنم، ولی گفتند رفته ای مسافرت.»

 

حیف نون می ره امتحان رانندگی، افسر بهش می گه حرکت کن. حیف نون می زنه
دنده عقب! افسر می پرسه چرا دنده عقب می ری؟ می گه می خوام خیز بگیرم!

 

دعای حیف نون بعد از نماز: خدایا! مواظب خودت باش!

 

حیف نون می ره ختم، ازش می پرسن شما؟ می گه من سایر بستگان هستم!

 

حیف نون یه بیست تومانی پیدا می کنه که وسطش سوراخه. به دوستش می گه یه
بیست تومانی پیدا کردم که وسطش گوشه نداره!

 

حیف نون دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن.
حیف نون از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم
آیا می تونم سنتور بزنم؟
دکتر می گه: البته، حتماً.
حیف نون می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم!

 

از حیف نون می پرسن: شما همیشه لکنت زبان دارین؟
حیف نون می گه: ن ن نه... ف ف ق ق ط و و ق ق قتی حرف می زنم!

 

حیف نون سوار موتور بوده، نامزدش رو هم ترک موتور سوار کرده بوده.
 دختره می گه: چشمات مال منه، قلبت مال منه، عشقت مال منه...
یه دفعه حیف نون توقف می کنه، دختره رو پیاده می کنه، می گه: اگه بخوای 
همین جوری پیش بری حتماً می گی این موتور هم مال توه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 آذر 1392برچسب:, ] [ 3:25 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 113687
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1